Tema: Re: pavogta stogo bagazine su skersiniais
Autorius: svk
Data: 2011-02-26 00:02:27
Jei labai greitai ir lenvai nusiimtų ir užsidėtų - gal ir daryčiau tai.
Vasarą ne kasdien, bet tikrai dažnai naudoju - užsi... juos dėliodamas.
O iš kitos pusės - skersiniai man yra dizaino dalykas - man mašina geriau
atrodo su jais.

"911" <911@lrv.lt> parašė naujienų
pranešime:ik970f$omj$1@trimpas.omnitel.net...