Tema: Re: duobes, padangos, draudimai
Autorius: Ernikas
Data: 2011-02-25 14:11:14
reikia ziureti kasko sutarti.
nes dazniausia buna, kad jei padanga vien sugadinta tai nera draudiminis
ivykis.
bent LD tai tikrai, jei ivykio metu sugadinima kita detale, sparnas,
bamperis, ratlankis ir t.t. tada draudiminis.

del dvieju padangu viskas priklauso nuo padangu stovio, ar naudojamaos
gamintojo rekomenduotos ismieros ir t.t.
gali tekti ieskoti, kad gamintojo atstovas israsytu pazyma, kad negalima
eksploatuoti automibilio kai ant asies skirttingos padangos.

Ernikas