Tema: Re: dreles remontas Vilniuje
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-02-21 22:03:47
Man panasus simptomai buvo, kai nuluzo rotoriaus galiukas, bet toks gedimas
atsirado po bandymo grezti su kazkiek didoka karuna.
Perjungiklis nelabai tures itakos, nes jis kalimui pakisa goliuka po
besisukanciu dantraciu, o pacio sukimosi neitakoja.
Vat jei butu drele su dviem begiais, tuomet irgi galetu buti begiu
perjungimo bedos, kai nepilnai ijungiamas begis irgi sukasi laisvai (cia
labiau su akumuliatorinem tas pasireiskia).