Tema: Re: uzia ratas
Autorius: svyt
Data: 2011-02-25 00:22:41
o vat 2 golfo kainuoja 6 litai, keicias irgi nesunkiai... uztat e34 keiciasi
sunkiai, reik specifiniu sjomniku, ir kainuoja virs 20 litu, bet man e34
vistiek labiau patinka, ir viestiek laikau kad tai praktiskesne masina. o
del kainu kiek uzknisa nesveiki detaliu antkainiai, detaliu parduotuves
padariusios 30 proc nuolaida dar uzdirba 50 proc, nu ir tiekejas dar 30.

--
vyt/ /