Tema: Re: kokie BMW E39 nuo 2001 m 3 l dyzelio dazniausi gedimai?
Autorius: svyt
Data: 2011-02-25 00:14:48
ziurinejau cia tokias pries metus- pusmeti, kad vien puvekai- ieskojau
24d/td universalo su kondicionierium, nu per pusmeti neradau, pasiryzes
buvau moket iki 5000-7000 lt. paemiau e34 524td eilini karta, su
kondicionierium bet sedana, man dabar universalo siaip reikia, nu bus jei ka
zmonai, ruosias teses laikyt. vel matyt bandysiu ieskot, man padgrindine
salyga 24d variklis, kondicionierius ir universalas, e 34 su situ varikliu
tik sedanai kazko skelbimuose.

--
vyt/ /