Tema: Re: OT: gimtadienis kelioneje
Autorius: Interested
Data: 2011-02-21 14:48:15
Kai man jubiliejus buvo (40) dariau ekskursiją po "Kauną kauniečiams".
Pilis, senamiestis, biski centro ir Čiurlionio muziejus. Buvo fainai,
autobuso neprireikė, bet gidės pasakojimai buvo tokie sausoki, kad po kelių
metų mes atsimenam tik faktą, kad buvom, o ne tai, ką pasakojo. Moteriškė
pencinykė, gal ir kitaip nemokėjo. kaip daug faktų ir datų padėlioti.

Taigi jei balius, reikia ir įdomių tekstų ar kažkokių intarpų. Jei ir
autobuse.
Autobuse mes (pasikeisdami) nešame vieną taurelę su užkanda ir atsigėrimu,
taip, kad veiksmas vyksta tarp visų ir negreitai.

Man patiko Anykščių vyno ekskursija ir pasivažinėjimas siauruku ir su jų
etnografiniais partizanais.