Tema: Re: Help. Problema su elektroniniu raktu MB w210 (KB)
Autorius: Donce
Data: 2011-02-18 09:55:02
kai turejau w210 buvau keites batareikes, bet nuo to niekas nepasikeite,
viskas puikiai toliau veike.
Kai pirkau pas mane buvo visas komplektas raktu ,ty du normalus ir vienas
service, bet vienas rakindavo tik centrini, o spyneles nepritraukdavo,
tai buvau nuneses kur raktus gamina auto masinom, galvojau gal kodas
pasimete, tai priprogramuos, tai sake kad situ tipo nieks neperdaro, jei ka
reik uzsakinet nauja ish silber auto uz 700 lt.

pabandyk mbclub forume pasieiskok info.

--
Donce