Tema: Re: nesiveda zyzelis
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-19 23:03:23
On 02/19/2011 10:33 PM, Dainiushas wrote:
> ble, kokios ten pas jus ridos, kad tokių nesąmonių reikia?

o kaip tu manai kokios ridos 96 metu dyzeliu universalu lietuvoj? :)
siaip rida dabar mano 8000 km ant spydo :) po odometro remonto. kokia
tikra nzn.
siaip raso kad bosh purkstukai laiko 250kkm. speju kad didzioji dalis
lietuvoj vazinejanciu tdi prabege daug daugiau, todel ir vazineja
dumindami. kiek skaiciau forumuose atsiliepimu, tai kas veze kalibruoti
visi rado po 20-30 bar issibarstyma tarp purkstuku. man tai cia daugiau
sportinis interesas.