Tema: Re: monoipurskimas
Autorius: schaumschlager
Data: 2011-02-19 13:20:08
Daug cia tau pasiulymu prirase. Nusikelk dangteli ir padziai paziurek, ar 
nestringa plunzerine adata. Kai eilini syki saltas nesikurs - atsuk, atkelk 
ir paziurek, ijunges padeti uzvedimui - ar ispurskiama dozuota degalu 
porcija per adata. Jei ne - tvarkyk pirmiausia sia vieta. Jei ne mechaninis 
strigimas - gali buti uzsioksidave/nukorodave VIDINIAI kontaktai releje. Ji 
neardoma. Kartais gelbsti "suvirinimas", duodant trumpa jungima 1-2 
sekundems. Variantu is sios vietos velgi - begale, bet as pradeciau tokiu 
eiliskumu.
]
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ijjtjr$hbg$1@trimpas.omnitel.net...
> zodziu laukdamas eilej diagnostikos svieciuosi toliau.
> kokiu tikslu padaryta oro isiurbimo valdymas vakuumine sklende? kol saltas 
> variklis ima pasildyta ora nuo ismetimo kolektoriaus, kai susyla ima salta 
> is lauko. ekologija ar koks kitas tikslas?
> be sitos sistemps yra dar dvi i temperatura reaguojancios - isiurbiamo oro 
> temperaturos daviklis virs karbiuratoriaus ir variklio temperaturos 
> daviklis. zodziu manau, kad bludija kazkas is situ. gal kas is patirties 
> zinot, kuo pasireiskia situ davikliu gedimai?
> mano beda primenu kas neskaite - nesikuria saltas.
>