Tema: Re: dar siek tiek vasarines komercijos
Autorius: Vidas
Data: 2011-02-18 12:48:39
Ačiū už atsakymą! Apie "fuel saver'ius" net negalvoju - nesu girdėjęs kad
juos kas nors girtų.

Praeitą rudenį užbaigiau dar su gamykliniais Bridgestone Turanza ER300 RFT,
bet viena jau praktiškai susilygino su "kontroliniais taškais", pora dar lyg
ir visai gyvos. Klasikinis klausimas: keisti tik dvi visiška gaiduva? Kiek
daugiau tuo kibiriuku važinėja žmona, varžybose lyg ir nedalyvauja :) Aš per
atostogas arba tolimesnėms šeimyninėms kelionėms ją pasikinkau (mašiną).

GY esu kiek nusivylęs, ypač paskutinėmis žieminėmis, tad, nors gal ir be
reikalo, bet linkęs braukti iš sąrašo.

Kurios iš šitų būtų +- geriau?
- DunlopSP MAXX TT
- ContiPremiumContact 2