Tema: Re: ble: swedbank'as - vagis
Autorius: 911
Data: 2011-02-18 00:04:20
nzn kas cia kaip ir apie ka, bet tikrai nemanau, kad sitie besiskundziantys bent 20k/men prasuka...

p.s. pakolkas jokiu problemu nematau... lizingai etc ten jau paliubomu ackiras skyrius, bet kol nereik ait iki bankelio tai viskas ten ok.

O kai reik i bankeli - jo, beda, skubus pavedimas ten 300+ ir mergaite nuo surasyto popiero suvest nesugeba, kai uz 10 min seb'e (pats netikejau tuo) 120LT ir terminas tas pats ir pildyt nieko nereik, tik parasiuka uztenka padet...  taip kokia 20min greiciau ir be parkiu, neskaitant 2x pigiau.