Tema: Re: kaip atgaut pinigus is sroto?
Autorius: 323
Data: 2011-02-17 09:29:55
aciu uz ideja! teks pasinaudot. man irgi principai ramybes neduoda..

"flegmatoid"  wrote in message news:ijevrq$f4l$1@trimpas.omnitel.net...

gal pries 7 metus is sroto pirkau kazkoki dachika renuskei uz 15Lt - irgi
sutarem kad priduosiu jei netiks.
Pasirode kad neveikiantis. Priimt atgal (studentas buvau!) atsisake  - bede
pirstu i lapa ant sienos "detaliu atgal nepriimam"
Parasiau pareiskima NVTAT'e (principai). Cekio neturejau.
Po dienos paskambino sroto savininkas ir pasiule litu atvaziuot pasiimt.
Nuvykus spjaudytis pradejo "kam tu taip ziauriai, ar zinai kokiu as dabar
problemu turiu, visa mano buhalterija tikrina, kasa uzdaryta, biznis stovi
etc."