Tema: Re: VW Touareg 3,0 V6 dyzelio +/-
Autorius: netavoreikalas
Data: 2011-02-16 11:14:46
o galva nuimt reik kaip daznai? Tepalus keiciant kaskart galvos 
nenuimineji, o jei nezudysi motoro tai gal ir per puse milijono 
kilometru tos galvos imt nereikes

On 2011-02-15 15:28:41 +0200, Apocalypto said:

> nu pvz kad ir galva nuimt is 3.0 reikia isimt varikli nes ji yra i 
> salono puse. manau tai kainuoja
> 
> 
> "Greblius" <greblius@darzine.lt> wrote in message 
> news:ijdroj$imu$1@trimpas.omnitel.net...
>> visiskai teisingai, tik atvirksciai :D
>> pd - brangu ir atsilike
>> cr - gerai.
>> 
>> 5l yra pd, o ne cr, 10 purkstuku-siurbliu, po 250kkm tie purkstukai 
>> susidevi, pradeda negraziai dirbt (myzt) ir visus 10 keiti :) kainos 
>> aiskios situ klausimu.
>> 
>> o 3l yra Common Railas, tikrai ne pd ir problemu turi maziau nei senas PD.
>> Mano manymu, jei touregas tai tik 3l.
>> 
>> "Apocalypto" <as@tu.lt> wrote in message 
>> news:ijdovg$d1o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na kiek zinau tai geriau kaip tik 2.5 tdi nes jis pompaduzas, tuo tarpu 
>>> 3.0 ir 5.0 yra komonrailai, t.y. ju remonto islaidos didesnes. cia 
>>> aisku kalba ne apie naujus. taip pat amortikai oriniai turi bedu.
>>> 
>>> 
>>> "Zigmas" <montag26@gmail.com> wrote in message 
>>> news:ijdff8$psp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> jei touarega tai tik 3.0 TD, nes 2.5 TD tai ir per silpnas ir bedu 
>>>> kazkokiu turi, o 5.0 TD tai biski neekonomiskas. Ir atsidarius 
>>>> autopliusa 3.0 TD pasiula maza, o kainos dideles, o 5.0 ir 2.5 TD pilna.
>>>> 
>>>> "SauliusG" <sauliukass@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:ijdc0m$iup$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Sveiki,
>>>>> 
>>>>> zvalgomasi i tokius automobilius. Kokie pliusai/minusai?
>>>>> Pakabos laiko? Kaip sitie dyzeliniai 3,0 varikliai?
>>>>> 
>>>>> Saulius