Tema: Re: [Shlipscamera] 20110213 Audi
Autorius: bleketas@work
Data: 2011-02-14 12:47:06
tam paciam keli kns-vln teko irgi uzmatyt jau tik nepamenu bet gal irgi
bulka girta (tikriausiai) pasukom papasakojom, jau 112 motera norejo sakyti
mol cia ne ju zona, skambink kazkur kitur, bet kai sakau tai gal jum
paprasciau ten viska sukuruoti sutiko, po keliu km pralekem elektrenu
isukima ir matem kaip tik issukancius policininkelius laukti itariamojo.
kaip baigesi nzn.