Tema: Re: ar yra galimybe
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2011-02-14 12:06:16
Galimas daiktas kad ne variklis keistas buvo, o pvz APD isoperuotas ;) Labai
populiari modifikacija tarp situ modeliku :) Nes remontuot palinkusi
automata praktiskai 95% atveju nebeapmoka :)
O siaip tai yra gan saunus kolektyvas su tokiais ir panasiais apartukais
pasivezinantis adresu www.r19klbas.lt ;)

Kas del laidu po kapotu man atrodo nesunkiai rasciau visa variklio skyriaus
"pravodke" atliekama, yra ir kitu daliu kalnas :D