Tema: Re: rekomenduokit auto duobetam zvyrkeliui
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-13 20:01:39
ką tu turi omeny ne nepriklausoma? Priekinė bet kuriuo atveju bus
nepriklausoma, galinė jau priklauso nuo automobilio. Bet galinė tai
paprastai neblogai laiko net negailestingai eksploatuojant ir labiau
bijo amžiau nei duobių....

O nedidelis auto, kaip rodo patirtis, paprastai kažkodėl turi mažiau
resurso nei didesnis....nžn, ar dėl to, kad naujas pigesnis ar dar dėl
ko. Tai  gali ir nesutaupyt...