Tema: Re: pezhas uzsilenkineja
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-11 22:55:05
taip buvo laisvas dirzas. Buvo principo reikalas paziureti kas ten kalena.
Taigi apardzius buvo rasta si problema. Codec'ai, niekas ten tau to dirzo
neatlaisvino keiciant tepala. Turejai sita beda tik laiko klausimas kada tai
islindo. Laikyk tai sutapimu, laikyk kad mes tau tycia atlaisvinom keisdami
tepala. Bet jei nenori keistis pas mus, buk zmogus, pasikeisk bent jau
kazkur kitur ta dirza su visais guoliais ir pompa. tikriausia ne viena diena
ruosiesi vaziuoti.