Tema: Re: Of topic - Barzdaskutes
Autorius: Rimas
Data: 2011-02-01 14:44:20
Turiu philips HQ8250 (~500LT)ir Braun 2675 (~240Lt).

Braun guli stalčiui arba pasiimu kai važiuoju į kokią komandiruotę ar į
gamtą.

Philips žymiai švariau nuskuta, nors gal dėl to, kad skirtingos
technologijos - 3 ratukai vs na toks vienas ilgas :)

Su peiliukais švariau (su barzdaskute reikėtų ilgiau pasižaist), bet
kasdien tik barzdaskutė - patogiau, greičiau - kad iš šikdamas gali
nusiskust.

P.S. manau viskas nuo barzdos priklauso - pas vieną stagarai kaip
vielos, pas kitą minkštesni plaukeliai. Tai vienam geriau tas, kitas
anas, o trečiam dar kas.

P.P.S tėvas man sakė tik nepirk tokio tipo kaip braun tas mano. Nieko
neskuta, tipo. Tai aš sakiau, ką čia nusišneki, naudojai tarybines
lievas kokias, tai ir neskuto normaliai:) Bet kuo tai baigėsi patys
matot. Man tokio tipo kaip braun skuta blogai.