Tema: Re: Dėjau ant universalų už 5000lt
Autorius: M
Data: 2011-01-31 08:57:34
Vat patiko man kaip žmonos SAABas važiuoja. Nu toks stabilus bet ne per
kietas. Sėdynės fainos "naikintuvinės", nors su žiemine striuke jau
jaučiuosi įspraustas. Vietos maža tame SAAB, bet kita vertus, tiek kiek mes
keliaujam, tai galima kokį Voaygerį pasiskolint/išsinuomot kartais ir vsio.
Didžiausia bėda, kad šuniui bus vis tik nepatogu į bagažinę laipiot..., ir
tinklelio joje nėr.
Na o kad važiuoklė išbelsta, motorui kaput ir visa kita sužinosim eigoje.
Beje kol kas ačiū UKW kad atkalbėjai nuo Citroenų.