Tema: Re: Q: ziemines padangos R16/205/55?
Autorius: Edvinas
Data: 2011-01-29 22:15:29
2011-01-29 20:07, Neill rašė:
> Ziemos gale prireike padangu zieminiu.
> Mashina: corolla verso.
> Vazinejimas pagrinde mieste, kokias rinkis, minkstas, kietas, vidutines?
> Egzotikoje siulo nokian, arba ju pakaitala gamintas Rusijoje Rockstone,
> tipo tas pats kaip nokian tik brandas kitas.
> Vianor siulo michelin minkshtas ir pan.
> Koks geras ir patikrintas variantas butu?

Aš prieš kelias dienas Dagryje pirkau GoodYear Ultra Grip Ice+. Kol kas
įspūdžiai tik teigiami. Kita mašina avi Nokian RSi, tai ant asfalto
minimi GY yra nepalyginamai geresni, atvirai pasakius, tai aš labai
nustebau, kaip jos gerai ant asfalto elgiasi. Sniego ir ledo rimčiau dar
neteko bandyti, bet testai rodo, kad turėtų būti neblogai.

--
Edvinas