Tema: Re: Signalizacija: valdymas signos pulteliu vs valdymas mašinos rakteliu
Autorius: Pi.
Data: 2011-01-26 12:44:14
nu tai cia ne signlizacija.. o briedas.. gaila nebeturiu vw.. ten signa
rakte buvo.. buciau pabandes.. nors ji ir siaip durna budavo.. uzvedus duris
atidarai ir po keliu s gesina varikli ir pan.. tai kazkaip nemanau, kad
atidarius duris raktu issijungti ir signa..
dainiushas gal papasakotu apie vw .. kaip ten yra su raktu ir signa..