Tema: Re: Renookai Wtf ? tai kiek kainuoja tas tepalo keitimas pas tave ? :)
Autorius: Renookas
Data: 2011-01-24 17:02:21
Situacija yra tokia, kad su beta.lt sudaryta sutartis ir pateikineju kas dvi
savaites koki nors pasiulyma. siuo atveju tai tas ka matote. Standartiskai
alyvos pakeitimo kaina 20-30Lt priklausomai nuo automobilio. Newsams
vaziuokle dazniausia patikrinu ir taip nemokamai, bet logika visa isdestyta
Ziogo atitinka mano ideja. Butent klientas susimoka man uz viena paslauga,
prie jos dar gauna kita nemokamai, o tikslas visos sitos akcijos yra surasti
klientu kuriems reiktu kazka taisytis, o ne uzdirbti is tepalu keitimo.