Tema: Re: KASKO draudimas: pas kuriuos?
Autorius: ManXP
Data: 2011-01-24 15:13:29
Teko susidurt su ERGO ir IF kas liecia Kasko.

Kad gaut ismoka is Ergo, tai reikejo pradet skambinet i draudimo biura, nes
labai ilgai dare kazkoki "situacijos tyrima" (bent jau man taip aiskino) ir
nenorejo moket po 3000 LT uz ratlanki (o sugadinti buvo 2). Po skambucio
labai greit viskas buvo sutvarkyta.

O pvz IF normaliai. Be jokiu problemu sumokejo apie 5000 LT uz spyneles. Ir
daug greiciau/maloniau viska tvarke.