Tema: Re: variklio detale ir garantinis???
Autorius: markatas
Data: 2011-01-24 12:41:20
o gal korpuso gamyboje panaudoti naujausi plastiko-aliuminio derinimo
pasiekimai ir verziant prie korpuso PRIVALOMA vadovautis gamintojo
nurodytomis uzverzimo jegomis. Cia kaip su zvakemis benzininiams, banguoja
zmones, kad keramikos iskrenta ir panasus bajeriai vyksta, bet verzia
paprastais raktais, o kai reikia issukti, net braska. Nera ko stebetis, kad
perverzus aliuminio lydini, jis desiformuoja ir atipalaiduoja keramika. Ir
gamintojai taupo ant medziagu, moka jie paskaiciuoti ir uzverziant tokiomis
jegomis kaip priklauso, sriegi patepant numatytu germetiku viskas laiko ir
niekas neaizeja. Cia siaip pastaba, apie pasakyma - a naxui man
dinamometrinis raktas, taigi is rankos as tiksliai uzverziu, o kai
pertikrini su dyna raktu, buna stipriai nustebes, kad jega vos ne dviguba
nei galima uzverzta

markatas