Tema: Re: byb.. Zarna
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-01-23 02:08:48
Ta zarna atjungt rankomis galetum jei pasistengtum, maciau tarp kitko pries
kelias savaites kaip nestej nuvaziavo su ja, pistoletas skylej pasiliko,
signalizacija kaukt pradejo, diedas greit prijunge atgal ir isvaziavo..
O kaip supratau pateisinama kaina yra "sertifikuotas prijungimas" oficialiai
atitinkantis sauguma, kad benzas po to nebegs lauk ir panasiai, po to gi
galetum gincytis kad islasejo kazkiek ir uz tai nemokesi..

Man logiska butu uzrasas degalinej "Uz nurauta zarna - bauda 600Lt, nurove
kreipkites i administracija, arba surasime patys pagal numeri ir paimsime
800Lt" Aisku ir tvarkinga.