Tema: Re: Audi Q7 3,0TDI vs Toyota Land Cruiser 3,0 D
Autorius: markatas
Data: 2011-01-21 15:19:23
Patikimumo atzvilgiu TLC daug kas patikimiau, isskyrus viena niuansa - nuo
2004 eina kitokie varikliai (dateti net 3 kW), ir siu varikliu tikrai silpna
vieta purkstukai su musu saliarka (variklio kodas tas pats, purkstukai jau
eina 2 laidu). Ir site TLC jei autobanu praeisi maksimaliu greiciu ~500 km,
tai rasi galini issilydziusi, trecia apsilydziusi stumokli

markatas