Tema: Re: Q: Audi A6 Quattro '98-'01 2.5 TDI AT vagonas +/- ?
Autorius: IksEr
Data: 2011-01-21 14:10:26
Nu tai taip, su tuo nepigiu kainavimu ir dziuginimu galima ir iki W211
4Matic nuvaziuot :)

O kas del kW, tai bbz... Mano vairavimo stiliui zinok ir Polas traukos
atzvilgiu dziugina... Aisku, smagu kai daug torko po kapotu, bet balanse
tarp galios ir ekonomiskumo man labiau svarstykles i ekonomiskuma svyra.