Tema: Re: Lancia Lybra
Autorius: Nematomas
Data: 2011-01-21 13:17:54
Su savo 1,9 zyzeliu jau numyniau 75k km. Nupirkus pakeiciau abi priekines
sakes [200 Lt./vnt. - nezinau brangu/pigu]. Daugiau nei kas byrejo ir
elektros bedu ner. Nu negenda, blin! Italas gi, o ne japonas ar vokietis, o
negenda. A, nu jo, H7 keleta jau pasikeiciau.
Tik ziureciau i universala, ne sedana. Man kaip uz tokia suma, masina gera,
patogi ir t.t.