Tema: Re: Opel Rekord '84 +/-
Autorius: Didzkis
Data: 2011-01-20 11:34:21
pas mane '84 Escort hečbekas  1.3L buvo.  bbž kiek ten kw ir kumelių.

bet su karbu žiemą pistis oij kiek tekdavo. po to užsicinkinau prieš kuriant,
nuimti oro filtrą ir iš plastikinio butelio 1 kamštelį benzo pilstelt į droselį :D

iš dviejų apsisukimų kurdavosi, ir px kiek šalčio.

deja, broliukas apvertė ant stogo jį. čia prieš kokius 5 metus.