Tema: Re: Geras laikrodininkas Kaune?
Autorius: remigijus
Data: 2011-01-20 10:00:15
buvau ir as ten, del graviravimo, pries nepilnus metus. tai taip kreivai
paziurejo i mano pasiulyma del graviravimo teksto ir t.t., nors ten paprasta
buvo, bet galiausiai lyg sutarem. :)

"Renookas"  wrote in message news:ih614j$2u0$1@trimpas.omnitel.net...

buvau as pas tuos laikrodininkus, kazkas parekomendavo del graviravimo pas
juos kreiptis. Tai pasijauciau  tokiu debilu ir siuksle kad paklausiau ar
graviruoja, kad nx vos nepasiunciau, bet susilaikiau ir daugiau niekada
neinu ten net batareikos.vienintele vieta kurioje viena akrta apsilankius
taip nemalonu pro ja net praeiti.  tiesiog nurasyta kontora