Tema: Re: vegeliu
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-20 00:35:35
"Stilius" <nera@ne.lt> wrote in message news:ih7nrd$9lj$1@trimpas.omnitel.net...

> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
>
> Apie medžiotojus, daržininkus ir sodininkus nė vieno žodžio.

"Bulbes savo darzhe auginantys ne tokie baisus, bet irgi vagys" - cia tikriausiai apie darzhininkus.

> Man įdomu, nes ją čia dėstai. Ko tamsta bėgate į krūmus?

Ar ash i krumus..? Nu jau ne.

> Taigi hobis. Kokios dar natūrinės pajamos? :-)

Prokurorui pasakysi ;) Hobis jam mat. Tokis drifteris buvo 2009 pradzhioj, gal prisimeni..? Irgi hobi derino su nauda.

> O iki kokio kiekio bus legalu? ;-)
Neacimenu. Kazhkada esam su vienu ukininku apsvarste ir seklas jau uzhsakem, bet kai daejo iki akcizu, penkiu ha derlius gavosi pakankamas, kad tapt nusikalteliu. Tai negi mes busim visuomenes prieshais.