Tema: Re: reikia nuomones -lancia kappa 2.4 benzinas 95'
Autorius: Eciffo
Data: 2011-01-19 23:33:16
Nu nusiderejo uz 2.9klt, lukstas  sake neaptriuses ,nenubrozdintas-dazai
blizga suoliukai svarus, jokiu  bedu apart besibaigiancio bendikso
nerado.Net  padunges  tinkamos naudojimui.
"Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
> Nu kaip dievas duos, uzh 3 KLt - chzn, itartina. Ex kolega tokia naudoja
penkti metai - negali atsidziaugt, nors kaip pats pripazhista, iki tol buvo
didelis vokishkos kokibes fanatas. O ir dede jau metuose, jau
prieshpensijinis. O man asmenishkai kapu ishore negrazhi, senesni modeliai -
kur kas grazhiau..:)

http://www.autogidas.lt/skelbimai/lancia-kappa-sedanas-1996-0120402807.html