Tema: Re: "civilizuota" ðaudykla Kaune
Autorius: Arne
Data: 2011-01-19 11:41:42
Pasidalinsiu ir as savo ispudziais :)
Buvau vasara statuose rancoj tokioj...saudziau pirma kart gyvenime, bet
ispudi paliko ir turbut visam gyvenimui, ginklu pasirinkimas belekoks.
Labiausiai patiko is AWP ir M16, deagle desert. Pramoga nereali zmonai
ir patiko. Kas idomu, kad ten saude ir koki 12 metu vaikai kiek teko
matyt, aisku kiekvienas su atskiru instruktorium.
Trise sumokejom 100 zaliu. Kiekvienas saudem su 6 skirtingais ginklais.
Manau, kad tikrai puiki dovana ne tik zmonau, bet ir sau paciam bus :)