Tema: Re: KritinÄ- masÄ-?
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-04-13 15:46:27
nu gal ir tiesa.
man per visa "karjera" teko pora kartu su tokiais susitikt

nes vaziavau (ok. bet labai letai) per ZALIA sviesoforo signala
reguliuojamoje sankryzoje ir kazkoks gaidena sumaste, kad jam zalia
rodykle leidzia per pereja lekt kiek eina. tai spejau pamates padidint
greiti ir issisukt, bet nuo galinio rato tebuvo gal 10-15cm

antra karta vaziavau pagrindiniu keliu (liejyklos g. vilniuj), o is
totoriu gatves blondine su mersu nesiteike to pastebet. rezultatas - jos
numeris i mano pedala isireme. ir tik del to, kad vaziavau "letai", kad
buciau gerai matomas ir neislekciau "staiga"