Tema: Re: CROSS: Biudzetine auto signalizacija?
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-18 19:05:20
cia nelietuvishka darbo schema.
lietuvishka tokia: sedet be darbo ir rekt kaip viskas sudetinga ir kad greiciau ir pigiau padaro tik shudarankiai ir paskui sudegs.
radus klienta, tiksliau ji siaip ne taip prichiesinus kaip aplink visur blogai o pas mane gerai 2 paras shuda malt prie gnomo ir astros 1991metu, nes kitaip nebus uzh ka pajimt 300lt 'uz darba'. Tada jau buna gerai ir kokybiskai ideta signalizacija ir nebesudegs jau astra.