Tema: Re: PZU KASKO - ar didelis blogis?
Autorius: skaitytojas
Data: 2011-01-18 09:40:03
It depends kaip sakoma. Mano manymu groja ir miestas, ir tavo rizikikos grupe, santykiai su agentu ir dar visa eile nezinomu kintamuju. Rudeni PZU apdraudziau trecius metus (naujas karutis), buvo vienas ivykis (nenustatytu asmenu kalte), per ismokas grizo daugiau nei trecdalis imoku. Patinka kad standartiskai draudziamas ir turtas esantis masinoje, pvz. magai, vaiko kedutes, stogo bagazines, slides ir dar ten visa eile daiktu. Aisku, draudimo vertes tu daiktu nera tokios, kokiu noretum, bet tai vis geriau nei nieko, jei butu ivykis.