Tema: Re: Sulankstyti OEM raltankiai ir Casko
Autorius: Zooooo
Data: 2011-01-15 17:19:57
Sulankscius OEM Casko turi be parkiu keisti I nauja ;) Bent pazystamui
keite, taciau yra kita beda - tai vizualine, 3 seni bus 1 naujas - bendras
vaizdelis nekoks :)

"zhaltas"  wrote in message news:igsa2t$5df$1@trimpas.omnitel.net...

ant ko?
nepasiraso ant nieko, realiai galima ishsikariaut sau naudinga varianta, bet
zalu egzpertai nagli kaip lenkiskos kurvos.

man ispiso evo langa ir nupiso mage, gamykline! neskaitant dar visko kas
buvo salone...
tai surado kazkokia 3m senumo fotke internete mano evo!!! ir irodinejo kad
ten buvo ne gamykline mage. Is fotkes per langa, kur nixuja nieko nesimato
net man, kur su ta masina kasdien vazinejau :D jau nekalbant apie
pareiskimus 'cia ta paneles dali galima uzdazyt arba apvilkt kokia medziaga,
keist nauja tikrai nereikia.... pizda axujiet pasiulymas... o ir auto
rekomenduojama vmi rinkos kaina 55k lt....
nu zodziu arba turi 'draugo pagalba' arba pisa tave kas netingi ;) arba
uzsiimt ir 2metus kariaut teismais.

beje aprasytas atvejis- LD is ko maziausiai tikejausi...\

draudziausi jau kokius 7m, bet po tokiu bajeriu daba galvoju kokia sekancia
draudimo kanpanija rinktis, nes moket $ ir paskui dar kariaut su debilais
nera noro. galgeriau keliais simtais brangiau, bet be parkiu.