Tema: Re: Kas kaltas?
Autorius: ukw
Data: 2011-01-15 12:41:48
na tai man gi užpernai buvo situacija, kai važiavau pirma juosta, šalia
antra juosta važiavo moteriškė ir plepėjo telefonu ir nepamatė kad antroj
juostoj stovi mašina, norinti pasukti kairėn. nu taip ir žiebė nestabdydama
(miesto greitis, apie 50 buvo ir jos ir mano). tuo pačiu ir man kliuvo.
paskui moteriškė bandė pareigūnams aiškint, kaip aš pats kaltas kad
nesilaikiau distancijos (o kaip čia pasilaikysi, jei avarija gretimoj
juostoj per metrą nuo tavęs) ir todėl ji kalta tik dėl to, kad atsitrenkė į
aną mašiną.