Tema: Re: Kam idomu - elektromobiliu turgelis su visais priedais (DE)
Autorius: VNO
Data: 2011-01-14 14:43:54
> Del kainos sutinku, atrodo baisi, bet 100 km nuvaziavim skirtumas 24Lt 
> dyzelis vs 5-6 Lt elektra (14kW) irgi nemazas. Kuo lengvesnis viedras, tuo 
> pigiau.

ka is to, jei tai tik teorija.

> Baterijos darbingos -25~55°C, kiek ziurejau visuose gamykliniuose 

o kiek del fizikos krenta akumo galingumas kai yra pvz -20C?
As ne specas, bet kiek girdejau, tai del salcio akumo avybe smarkiai blogeja.

skaiciau straipsni - kur RU zurnalistai is Autireview prase duoti pabandymui masinas.
ir nieko, niekas neduoda i Rusija/

> prancuzuose stovi salono sildymo peciukas, dyzelinis ar benzininis nezinau. 
> Kai kuriuose modeliuose palaikoma optimali bateriju temperatura - saldomos 
> arba sildomos. LiFePO4 po 3000 ciklu - lieka 70% talpos. Kitur raso, kad po 
> 5000 ciklu 70%.
> Dyzelis+elektra bus gana naujas ir dar baisesne kaina. Aisku, keliones 
> atstumas jau padorus.

Senu auto as net neziureciau ;)
Tiesiog manau, kad po 3-5 metu hybridai bus pakankai ekonomiski ir nekainuos kosmoso.
Nes ju pradine kainos skirtumas nuo paprasto auto neatperka jokiu ekonomiju.
apie ekologija irgi nera ko snekti - dar nieku nemaciau koks yra ekologiskumas "from dut to dust" tokiu automobiliu.
"vaikt" kalbos, kad jiems pagal "from dut to dust" iki papratu automobiliu dar toli.


VNO


> 
> 
> "VNO" <paklausk_adresa@manes.lt> wrote in message 
> news:igp8ag$g7s$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1. kaina baisi.
>> 2. lauke kai -15C ka daryti?
>> 3. kiek skaiciau, tai idelus variantas - dyzelio ir elektro hybridas.
>>
>> VNO
>>
>> "Polikarpas Matvejevicius" <vaidastrinti@skdn.com> wrote in message 
>> news:igp7uv$fn6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ten nemazai naudotu elektromobiliu, kuriu dalis yra gamykliniai modeliai 
>>> su
>>> seno tipo NiCd baterijom arba jau be ju.
>>> Pvz. Peugeot 106, arba Citrina Saxo - kainos apie 20 000 Lt + ~15 000
>>> baterijos. Tsakant palyginus su panasiu benzininiu/dyzeliniu kibiru,
>>> iskaiciavus nauju bateriju kaina ir resursa, atsiperka per 8-15 metu iki
>>> nulio. Neiskaiciuojant tepalu, dirzeliu ir panasiai. Kas vaziuoja 
>>> nuolatiniu
>>> marsrutu kasdien iki 100 km gal visai ir apsimoka. Beabejo butina 
>>> salyga -
>>> prieinama rozete.
>>> Pataisykit jei klystu. Kaina aisku pobaisiai atrodo.
>>>
>>> "VNO" <paklausk_adresa@manes.lt> wrote in message
>>> news:igp733$ehm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nemoku vokiskai - kame ten bajeris?
>>>> tipo pure elektrinis auto gautis?
>>>> ar ka?
>>>>
>>>>
>>>> VNO
>>>>
>>>> "Polikarpas Matvejevicius" <vaidastrinti@skdn.com> wrote in message
>>>> news:igp2rt$7tu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> http://www.elektroauto-forum.de/Kleinanzeigen/kategorie.php?kat=1
>>>>>
>>>>> Ivertinus nauju bateriju (LiFePO4) komplekto kaina, ju resursa, 
>>>>> neatrodo
>>>>> labai jau prabangos preke - kasdieniniam iki 100 km vazinejimui visai 
>>>>> yra
>>>>> variantu.
>>>>>
>>>>>
>>>
>>> 
> 
>