Tema: Re: Lenkiskoms prekems NE!!!
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-14 12:47:01
> bet jei mano pinigine nedideja, alga nurezta per krize, taip ir liko
> nepakitusi, lietuviskos prekes nevisada iperku, parduotuvej uz stolnika
> nieko nenusiperku, tai ka daryt ?
   Dides, bet didest tada kai piniga desi i LT kisene (o ne i uzsienio
kisene).

> drabuziai lietuviski arba belekokie arba neiperkami
> mesos jei nori lietuviskos turi kazkur saldikli statytis, vietos tam
> nelabai turiu (+ saldikli pirkt reik), nes lietuviska perkant reik jam
> gyva bekona ish tvarto ir skerst.
   taip - sitas yra, situo ukininkai apsileide - nemoka su parduotuvem
sutart.

> turguj lenkiska mesa.
   Bet yra lietuvisku.  O jei nueini i turgu ir perki - paklausi is kur, kai
atsako - paziuri i aikis pardavejui ir viskas matosi.

> tiesa grietine, sviestas lietuviskus vartoju, sakykim biovela kokia
> nemanau kad desras kemsa leituviska mesa :/
   Siaip paskutiniu metu pakeiciau apsipirkimo vieta is supermarketo i
turgu, ir tai man patinka: ir greiciau apsiperki, ir maziau $$$ isleidi, ir
produlkta geresni gauni.
O gal patapt vegetaru :)

> tai kaip gyvent Dariau, a ? kaip padaryt kad seima butu soti, laiminga,
> aprupinta ?
   Jei deis piniga i lenku kisene - lietuva nebus soti, bet trumpam.

> Manau reiktu ne pirkejui  susimastyti renkantis, o valdziai mastyt kaip
> ishsaugoti konkurencija su importinem prekem, keist mentaliteta,
> nustot vogt ir t.t.t. ka penki pirkejai pakeis ? istatymus ?
   Kaip ta padaryt?  Keist nuo saves reikia.
   Pabuvau lenkijoj nemazai, su vietiniais daug kalbejau - jiems kitaip
smegenai praplauti, nei kad lietuviams, pvz: apsipirkimui eidavau i
supermarketa Real, kai su lenkais apie tai pakalbejau - jie man pasake- cia
UK supermarketa, ir as turiu nei i ta supermarketa, o jei i supermarketa -
tai i lenkiska, o geriausiai i turgu.  Jie kitaip galvoja.
   Per krize - nei virenas negalejo ziema isvaziuot slidinet uzsienin ir
nevaziavo - buvo jiesm kosmine kaina, nes kursas pasikeites labai buvo, o
per ziniasklaida buvo pasakojama: ne xrize, o "del pasikeitusio kurso -
dauguma lenku vaziavima i alpes iskeite vaziavimu i vietinius kurortus ar
nukele atostogas pigesniems laikams"

> stok i paleckio partija ir dalyvauk rinkimuose i seima, gal tada ka ir
> pakeisi :p
   Kazkada bandziau - partija kita buvo, bet pamaciau koksai ten sudas ir
kas per zmones. Kaip uzsiriecia galva patapus seimunu - bet ne visiem.  Kad
ir pvz nereikia partiju, seimu - tarkim mokslo istaigose koksai sh verda -
kiek ten purvo ir kaip viskas zemyn eina, bet yra vienetu daranciu kitaip.
Toks principas vyrauja "nori auksciau - turi but lojalus ir/ar pasirasyt
vagystei".

Styra