Tema: Re: Kur E60 530d diagnostika ryt?
Autorius: MindX
Data: 2011-01-12 18:14:27
Nuvežiau pajungiau prie kompo (boscho skaneris kažkuris tai), rodo kaip ir sakei, MAP sensorių. Klibinau visaip, kaišiojau fyškes, nieko. Nukrito pora veržlių ant dugno apsaugos, keikdamasis atsukau (~20 varžtelių), prie to pačio patikrinau turbinos valdymo fyškę (kitaip neprieisi). Akurat, ne iki galo sustumta. Surinkau, eina kaip išpista.

Bet moralas toks, nors kompas labai protingas ir sugeba pastebėti numerio apšvietimo lemputės perdegimą, ant atjungto turbinos valdymo jam giliai dzin, rodo MAP sensorių.