Tema: Re: paaiskinkit apie draudimo ismokas
Autorius: arulis
Data: 2011-01-12 12:12:09
ne i tema:

neapsilenke moteriske su manim lygiam kelyje (sniegas, siauras kelias) - per
drasiai vaziavo neprisispaudziusi prie desinio krasto, paskutiniu momentu
pasuko vaira desinen (tikejosi apsilenkti) - slidu, ratai neklauso ir
tiesiai truputi man kabino su bamperiu - ilenke sparna. Kiek imama tokiais
atvejais be policijos? minimumas koks? - tarkim truputi ibreze/ilenke -
taisyti ar ne , dar pats nesi nusprendes .