Tema: Re: Prisiminkime KET
Autorius: MindX
Data: 2011-01-12 13:00:12
> jei kolega teigia kad jis ženklo piktybiškai nemato (nepainiokim
> galioja-negalioja), tai ko gero privalo praleisti visus atvažiuojančius
> tokioje sankryžoje iš dešinės arba visuomet važiuoja šalutiniu keliu?

Na taip, briauna į mane atsukto ženklo piktybiškai nematau.

> mielas kolega, siūlau vieną kartą apsispręsti yra tokiose vietose
> sankryža ar nėra. O tai darotės panašus į zebra: yra-nėra-yra-nėra-žopa.
 Iš medžio iškritai? Tai visa ši diskusija ir yra apie tai kad tokios sankryžos yra dviprasmiškos ir sunku jas vienareikšmiškai vertinti. Kai kiekvienoje sankryžoje bus ženklas ROMBAS - "Pagrindinis kelias", o išvažiavimuose iš degalinių nustos naudoti trikampius, va tada ir apsispręsiu, kur sankryža kur ne