Tema: Re: SPA
Autorius: Rokis
Data: 2011-01-05 12:39:48
tau gerai :) o man kai negerianciam, padovanojo bonka, afygieni banalus
bendradarbiai

"MaRiUs"  wrote in message news:ig02o0$9c1$1@trimpas.omnitel.net...

He, man po kelio kryzminio raiscio persodinimo operacjos praejus ~8
menesiams bendradarbiai padovanojo dovanu kortele laipiojimo salei...

nu ka as galiu pasakyti... :)

Jau beveik metai praejo - nedristu dar naudotis..... :)