Tema: Re: Dunlop Graspic DS-3 vs Yokohama IG35 Lietuvoje
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-05 00:27:24
pradzioj pasiziurek i dyglius paskui komentuok apie rocetus.
o siaip tai turi but tokia kokia priklauso pagal auto gamintojo rekomendacijas ir gal but nezymia paklaida i kazkuria puse, + atsizvelgiant kur vazinejama...
butu viskas labai paprasta jei rudeni butu tik slapia, ziema tik purus sniegas, pavasari pliurza, vasara grynas asfaltas. Deje situacija pasikeicia n kartu i diena...