Tema: Re: kanka:)
Autorius: yoyo
Data: 2011-01-04 10:54:29
Atsiprašau, nežinojau, kad filmuko heroję pažįsti asmeniškai, ir žinai, kad
ji nusipirkus teises. Ir pavydžiu, aišku, nes išmokai važiuoti slidžia danga
vos pirmą kartą gyvenime žvilgtelėjęs į automobilį.

Bet kaip malonu pažvengti internete, ar ne? Neabejoju, kad realybėje visada
"tokioms" į akis pasakai: nusipirkai teises, eik namo o tai nuskinsi ką nors
pakeliui?