Tema: Re: su salyga, kad ishneshe kombaina
Autorius: Donce
Data: 2010-12-30 10:06:42
ten senas senas 7771 modelis
realiai www buvau rades ji uz 320 lt be lipduku, magsima deklruoja 499 lt :)
rysium su priedu kiekiu, didesniu galingumu pries 3 savaites nupirkau 7775
modeliuka zmonai, topo centre akcija buvo po 699 Lt, tai dabar atsidziaugti
negali
is esmes su tuom maksiminiu gali susimalti farsa, pjaustyti burokine tarka
ir grezineliais, maisyti tesla ar dar kazka, bet ten priedu mazai, o siaip
tai eina dasipirkti ko truksta filipso atstovybei, bet dar kokia simtine
kita uz priedus paliksi prie seno modelio... :)
o su 7775 modeliu gali ir bulves tarkuoti ir fritkes pjaustyti, plius
plaktuvai komplekte ir t.t..
surinkom tuos 120 vnt. lipduku ir padovanojom mamai kad ji nusipirktu ir
nors kiek pasilengvintu savo maisto ruosyba :)
kitus 80 lipduku atidaviau uosvienei kad kazkokias svarstykles nusipirktu :)
ceinykas plasmasinis bjaurybe kazkoks, nenesa i kokybiska daugta :)
tiesa zmonos sesuo gyre grili, sake skaniai gaunasi ale "statoiliniai"
hodogai, ir mesyte gerai iskepa, lengva valyti.

--
Donce