Tema: Re: Astra H - variklio pasildymas
Autorius: kazkas
Data: 2010-12-18 21:09:12
Uzkures palaikyk nuspaudes knopke setings (ant radijos) kokias 5
sekundes kol isgirsi PYPT
tada kelis kartus paspausk BC ten parodys variklio temperatura, gal
laikas termostata pasikeisti
pas man 1.9 cdti tai siluma labai nesiskundziu, aisku ne benzinas, bet
iki normalios temperaturos uzsyla per kokias 5 min
ir jokiu vebastu tikrai nera