Tema: Re: Spynu atidarymas. Paskutine instancija
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-12-17 22:39:02
na jau na jau :) Tas veikejas, kuri ishsivede policija, ish ermitazho 24.99
lt kainuojanchia spyna man isude uzh 150 lt be pvm :) Po 20 lt serdeliu
nera. Mane labiau gasdina seifines spynos pragrezimas.
Siaip jei kreipsies Ozo 25, kur anas meistras ish tv reportazo dirba, tai
primygtinai siulys serdeles po 300 lt. Bet nuo kliju neapsaugos vistiek :)

--
Shlipsas
865920307