nu kažkas negerai jei trasoj dengt reikia. Mano kevalas, prie -28C važiuojant 120km/h, viskas gerai su šiluma be jokių kardonų. "jami" <ip@down.lt> wrote in message news:ief7am$umg$1@trimpas.omnitel.net... > Termostatas keistas praeita ziema. Susilus varikliui radijatorius vistiek > saltas taigi termostato kaltint nereiketu. Uzdengimas labiau padeda trasoj > kai yra intensyvesnis salto oro srautas vesinantis visa varikli. > > "CodeC" <co@co.co> wrote in message > news:ief74l$ud0$1@trimpas.omnitel.net... >> On 12/17/2010 10:26 AM, jami wrote: >>> Vasara kai variklis susyla iki darbines temperaturos sanaudos ~7 o dabar >>> kai ziema ir tarkim vazineji pakankamai trumpais atstumai, variklis >>> nesusyla iki darbinet temperaturos tada padideja kuro sanaudos net iki >>> 10. Pas mane analogiska situacija, ir nieko cia nepadarysi nebet >>> autonomini sildyma idetum, bet vistiek jis irgi kura ima. Pakentek dar 2 >>> menesiukus :) >>> Kardona pries radijoatoriu uzkiskt tai bent susils greiciau :) isbandyta >>> ir veikia :)) >> >> isbandyta ir kitaip. pasikeiti termostata i veikianti ir is kartono >> jokios naudos. skirtumas tik tas kad reik stot isstraukt kai vaizuoji >> toliau nei 10 km, nes uzvirs kitaip. >> >>> >>> >>> "AM"<amas@nerasykitmancia.lt> wrote in message >>> news:ief2e4$mvp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> sveiki, >>>> >>>> kazkaip staigiai isaugo kuro sanaudos Vectra B 2.0 DTI (74 kw). >>>> Nuo vidutiniskai 6-7 ltr iki ~10 ltr simtui. >>>> Jokiu ispejimu kompas nemeto, visa kita lyg ir nepasikeite, tiesa >>>> traukos >>>> gal kiek ir pamazejo. >>>> Kur bedu ieskot ir gal koki besispecializuojanti meistriuka ant opeliu >>>> dyzeliu Vilniuje parekomenduotumet, kad "uzmestu aki"? >>>> >>>> >>